I Will Show You How To Break Me Into Something New

1kommentarer

frukost nere på stan blev det
idag... & fika i samma veva.
självklart.
sedan blev det spring fram & tillbaka
i stans butiker. som vanligt! dock blev
det en sådan där
testa-det-fulaste-du-kan-hitta-dag idag.
vi fick oss många skratt!
det finns så sjukt fula kläder alltså.

nu är jag  t r ö t t !
sovit dåligt inatt pga att Bäbis
varit en liten djävul & sedan
ringde klockan 08.45.
men förhoppningsvis kan jag
sova en stund under dagen &
sedan hålla mig vaken sent inatt.
behöver ställa om mitt dygn då
jag jobbar natt på torsdag.



weiihåå!
nu ska jag se om veckans The Hills
avsnitt kommit än.
hoppashoppashoppas.

1 kommentarer

Maria

13 May 2008 14:56

Tack.för.en.underbar.start.på.dagen.gumman:)

Vi.borde.ha.tagit.kort.på.alla.fula.kläder.vi.provade,helt.ärligt.vem.kommer.liksom.tro.att.vi.faktiskt.tog.på.oss.alla.dessa.asfula.kreationer.haha...men.kul.var.det...måste.göras.om:P

Kääärlek

Kommentera

Publiceras ej