This Is Why I Never Let Go

1kommentarer

såg så jävla bra trailers igår på bion!
skoja inte.
blev inte alls sugen på flertalet av
filmerna, nej nej.
det är inte utan att man hoppas på
att det blir lite regn i sommar så man
hittar ron att ta sig till salongen då.

några m å s t e n !

hancock
 

wanted


nu ska jag svira om till kläder här
& sedan ge mig ut i det fina vädret!
promenad & en sväng förbi
affären är det som gäller, sedan får
jag se om det blir en liten
powernap så jag är pigg ikväll när det
vankas Eurovision!

1 kommentarer

Jeanette

24 May 2008 14:32

Vi ska SÅ gå o se Hancock, verkar juh helt underbar.



Snacks las på oss men eftersom jag jobbar så faller det på dig, hoppas det är okej. Challe-Charlie fixar juh maten så snacksen ska han väl få slippa.



Bara en och en halvtimme kvar nu sen ska jag hem o sova, galet trött!

Kommentera

Publiceras ej