Oh, Please

1kommentarer

åååh, idag har jag verkligen inga
kläder som funkar i min garderob!
ingetingetinget.
& det jag har känns bara skittråkigt
& skitgammalt.
inget funkar.
inget matchar.
inget går ihop.
fan.
orkade inte hålla på att leta längre då
verkligen inget kändes bra så tillslut
blev det bara ett par jeans & en vit tunika.
tråkigt som fan.
men orka.



jag vet inte vad det är med mig idag.
känner mig lite lagom lättretlig faktiskt.
det är inte ofta det händer, men det händer.
kan tänka på personer, händelser, beteenden
eller saker som irriterar mig.
till max.
skulle kunna skriva så mycket här. spy sån
galla så det finns inte, men vad gör det egentligen?
skulle det hjälpa? förmodligen inte.
skulle det stjälpa? förmodligen.
det gäller att välja sina strider & det här
är inte en utav dem.

tro mig, ditt jävla retard.

1 kommentarer

Caroline

30 May 2008 16:06

Hehehe såna dagar har jag med! Skillnaden mellan dig och mig är att jag låter min stackars omgivning få veta allt jag irriterar mig på... Även om människorna i min omgivning inte ens är de jag stör mig på. Så hemsk är jag!

Kommentera

Publiceras ej