It's Been Too Long, Let Me Feel You

1kommentarer

arbetsnatten gick bra!

men fan alltså, har inte jobbat
på 3 veckor & det kändes.
aj aj aj.
ont i alla tänkbara kroppsdelar.
I kid you not!
speciellt ryggen. men det är inget ovanligt
iofs. jag måste verkligen börja gå hos en
sån där ryggdoktor/massör.
fyfan.
det var helt galet skönt att komma hem till
sängen imorse.
g u d o m l i g t !



trots mitt befintliga zombietillstånd så
har jag lyckats ta mig ner till stan idag.
Jeanette skulle handla present & jag
skulle handla muffintillbehör
köpte tillochmed en sån där muffinplåt.
dyr som fan!
men kladdkaksmuffins blev det.
Leilas recept.
goda som fan med lite grädde på.
har fått i mig en med ett glas kall mjölk till.



kl är 20 ser jag..
Talang börjar visst nu.
har inte sett ett enda avsnitt.
känner mig sjukt trött & slö för tillfället
så det kanske får bli lite Talang!

& en kladdkaksmuffin till.. såklart..

1 kommentarer

Anonym

16 May 2008 23:33

nää fyyy. nu blir ja sjuuukt lättretlig. förbannade skit asså. men ja misstänkte nästan de när dom inte släpp några biljetter ännu. men ändå. sjuk irriterande. happ, vad gör man liksom? bara vänta. morr

Kommentera

Publiceras ej