There Was No One Else Above You

1kommentarer

min lilla powernap slutade visst på

3 härliga timmar. underbart!
dock missade jag systers vädjan om
att färga hennes hår. sorry..
jag sov så jävla skönt att jag missa
sms'et totalt.



ibland kan jag fundera över när min klädstil
blev så.. jag vet inte - okvinnlig.
känner mig mer som en dude än en lady
these days.
missförstå mig inte.
det är störtskönt & jag tycker om stilen jag
har just nu. avslappnad & laid back.
& med handen på hjärtat, så har jag alltid
varit lite av en pojkflicka.
höga klackar & piffiga små rosensaker har
aldrig varit... jag.
men sedan är jag ju en periodare också.
vem vet, om några år kanske jag blir superkvinnlig
& bara klär mig i klackar & piffiga saker.
hard to believe, but you never know..

ikväll är det Eurovision som gäller!
& en romantisk middag för... tre.
hmm.
Charlie & Jeanette ska ha en såndär
sliskig romantisk kväll & vem är inte
sen att haka på?
jo, jag!
men jag kommer faktiskt inte tomhänt.
jag står för chips & dipp till kvällens
sångtävling!

dagens låt,
taio cruz ft. karl wolf - crazy girl/I just wanna know

1 kommentarer

Jeanette

24 May 2008 19:11

Jo då.. Leggings med korta tröjor/tunikor, urringningar etc. är absolut very dude-looking. =P

Kommentera

Publiceras ej