You Are Over For This Time Alone

0kommentarer

mina ögon svider & rinner & de vill
inget hellre än att falla ner.
blunda. slumra in. vila.
men nej,
jag gör verkligen A L L T för att inte
somna just nu.
klockan är inte speciellt mycket så
min genialiska plan att hålla sig vaken
länge ikväll/inatt verkar onekligen
falla i kras rätt rejält.
but I'm trying..

åååh,
hade precis skrivit ett litet parti om en
kjolproblematik jag brottas med för tillfället
men sedan ändrade jag mig
& tog bort allt.. för egentligen, hur intressant är
det att läsa om ett kjolstycke?
for real people.. not so much!


if I jump in then it's over




såhär läcker är jag efter en utekväll i December
redo att intaga sängen med tillhörande sömn.
en sne & rörig boll (som här håller på att ramla ner)
på huvudet av håret & med t-shirten på!
jag älskar mina gamla t-shirts & jag sover nästintill
alltid i en trasig, gammal trasa.
sexigare än så blir det inte gott folk!

inte konstigt att man aldrig får ligga!
(& självklart är detta ett skämt - jag får jämt ligga..)

ironi, gott folk. ironi.


dagens låt,
charlie wilson - jump in

Kommentera

Publiceras ej