You Didn't Know I Was A Risk

0kommentarer

några bilder från min & Floyds
dag igår. mys & (kär)lek!

när det blev dags för mig att fara hemåt
så opponerade han sig genom att
gnälla & hoppa mot mig. hjärtat då!
men jag har ju också ett husdjur att
se om. I know, I know.
(Mami, jag har inte glömt bort Bäbis!)





anyhoow,
jag har i alla fall sovit ut idag.
eller rättare sagt, sovit länge.
kl stod på 15.45 när jag klev upp.
guuuutt.
så är det när nattjobb stundar.

mat då?
ååh, jag är så trött på mat!
man måste ju förfan äta 365 dagar om året!
orka.
& det är enligt mig, ett jävla ätande & därför
är det inte så konstigt att fantasin eller
matlusten tryter ibland.


jag har förresten lyssnat på några av de
nya låtarna som jag skrev om i fredags nu.
& jorå, Beyonces var ju helt okej!


 
I couldn't see
but now I know
that I acted selfishly
I should've known
that I let you down

caused you so much misery
forever to bleed


(I should've been there..)

Kommentera

Publiceras ej