Never Knew How Much It Would Take

0kommentarer

som alla vet är jag & musik = sant.
lyssnar nästintill alltid på musik.
hell, ibland vill jag inte gå & lägga mig
just pga att jag måste stänga av musiken.
eller egentligen måste jag ju inte det,
men i min tankeverksamhet så är det
antingen eller.
konstigt nog.
anyhooow, detta till trots så har jag
verkligen i n g e n ro att sitta & lyssna
igenom de nya låtar jag fått hem idag.
som;
Beyonces nya "should have (now I know)",
en skön dängare vid namn "cutty buddy" med
Mike Jones tillsammans med kompisarna T-pain,
Lil Wayne & Twista, eller varför inte en av
Blood Raws nya låtar "trying to get home",
"get away"
& "almost there". + många fler.
none. nada.
ingen lust alls.

får bli imorgon eller så istället. när jag verkligen

har ro & kan ta till mig tonerna.

det gäller att vara på rätt humör när det kommer

till nya låtar.
på gott & ont.



dagens låt,

roll up my sleevs
get dirty
I ain't scared of a little hard work
no pain, no gain
no matter how it hurts stay up all night
giving you my undivided attention
any mountain you know I would climb it
and no matter how deep,
you know I would dive in
keep us from being another statistic
promise I ain't gonna quit it
I'm in it
to win it

cause baby, deep down I believe in us

Kommentera

Publiceras ej