This Ain't Right For You

2kommentarer

veckan har gått så s j u k t fort.
kan knappt fatta att det redan är
fredag.
har jobbat, jobbat & jobbat hela
veckan.
natt då givetvis.
pengar? hell yeah!

ikväll har jag bjudit Mami på
mat. det är ju Mors Dag på söndag
som alla vet!
(hoppas jag..)
annars är det god tid att få tummen
ur kanske.. mhmm
i alla fall,
en bio blev det också!
Indiana Jones.
syster & bror hakade också på
så det hela slutade som en liten 
familjeaffär.

Indiana Jones var förresten bra.
rekommenderas!
Shia Laboeuf är eyecandy people!
tror bestämt att jag har en liten crush
på puddingen.
eller tror? jag vet att jag har det!
Shia, marry me!

2 kommentarer

Jeanette

23 May 2008 22:44

Men.. Han ser juh ut som tolv människa!

Jeanette

24 May 2008 06:17

21?! Ja du ser, barnarov juh! Stackarn vet väl inte ens vad man tar sig till med den däringa. Jobb här, inte alls trött, nej nej. Fixa snacks idag fresten damen! Ringer när jag kommit hem o så där.



Hoppas fresten du fasen inte varit uppe hela natten. Om så, så kommer du får en rolig helg.

Kommentera

Publiceras ej