Feels Like Raindrops..

0kommentarer

nu har jag hämtat honom!
min älskling, min honey.
fick invenstera i en ny leksak idag också då
hans gamla jag hade här ligger hos Andreas.
& jag passade även på att köpa lite godis
& några tuggben när jag ändå var i farten
till honom.
I'm a good matte!



jag är så trött så jag orkar inte skriva
nåt....... ZzzZZzzZz
gick upp 05 imorse.
inte mitt klokaste beslut kanske.
nej nej!

men snart kommer bror & hämtar upp
oss i alla fall.
mig & Floyd.
vi ska ut till mami & få mat i magen.
härligt!





dagens låt;
sash ft. stunt - raindrops



hold my hand
let's chase the sun
we both know something's begun
nothing feels that real without you
want to learn so much about you
shining star I've seen your face
everything falls into place
nothing else seems to matter

feels so lovely
won't you show me
where I need to be

Kommentera

Publiceras ej