I Don't Give A Damn What Somebody Told You

2kommentarer

haaaaaha, så jävla underbart!
var precis ute med Floyd i snöstormen
som kom inatt & han älskade det.
jag menar, verkligen älskade det!
han kuta & sprang omkring like there
was no tomorrow!
helt underbart att se även om inte jag
njöt lika mycket som hjärtat gjorde av
snön.
burr burr!

jag har inte kunnat sova på HELA natten
så kl 06 imorse gav jag upp.
gjorde iordning mig en korvmacka & en
kopp varm choklad, tog med täcke & hund
till soffan, tände en massa ljus & började
spela Wii istället.
l o v e l y !

& det är precis vad jag ska fortsätta med nu..


Jeanette, I'm gonna take you DOWN!

2 kommentarer

Jeanette

24 Nov 2008 12:56

Mmm... Vi säger så du! Vänta bara tills jag köpt mitt eget, you wont know what hit you!

Och du, sov för faan om nätterna! Detta är anledningen till varför jag säger att du ska jobba dag och inte natt. =P

Pusspuss!

Andreas

25 Nov 2008 11:21

så lillkillen gillar snö? :) hur länge hade du tänkte låna han? gör inget för jag ligger iaf bara och hostar blir ju aldrig bra :(

Kommentera

Publiceras ej