Remember This Feeling..

0kommentarer

idag har jag haft en sån där bra dag!
min fina vän Lasse & jag har spenderat
den på Club Z där vi tog en kaffe & choklad
till att börja med.
sedan blev det lunch på café DUS (som jag
älskar!)
så himla mysigt! 
klart ett av Oslos bästa caféer.
& som vanligt blev det många timmars babbel
innan vi fick rövarna ur stolarna.
trevligt trevligt!
avslutningsvis uträttade jag några ärenden
& så passade vi på att slå in lite paket innan
jag får hemåt.
underbart roligt!



nu ska jag ta reda på vad det är som luktar så konstigt
här inne på mitt rum.. hmm..


song of the day;
12 stones - anthem for the underdog
 

you say you know just who I am
but you can't imagine
what waits for you across the line
you thought you had me
but I'm still here standing
and I'm
tired of backing down

and I'm here now feeling the pain
of a thousand hearts
been to hell and back again
I won't take this

Kommentera

Publiceras ej