I Can Not Touch You Now And I Miss Your Fingertips

0kommentarer

idag blir det tidig kväll för min del.
jag är just nu så sjukt frustrerad så
lite sömn vore på sin plats.
för allas bästa.

imorgon hoppas jag på positiva besked
& lite handling.
please!
för i helgen är jag i behov av alkoholintag
så lite positiva besked skulle inte skada!
jag & Johanna ska bli fulla, snygga &
helt fabulösa på lördag & så är det bara.
in-fucking-deed.

annars händer det inte så mycket.
jag har valt att stanna hemma i några
dagar nu då jag varken haft lust eller ork
att bege mig ut & träffa folk.
dock fick jag veta idag att mormor mår
bra efter omständigheterna.
(andas ut)
så lite av min lust & motivation har kommit
tillbaka igen.


nej, det är torsdag imorgon & då kommer
jag  tillbaka med nya krafter!

Kommentera

Publiceras ej