Never I Fall This Fast..

0kommentarer

kvällen igår innehöll bara en massa nya
människor (ja, förutom Johan som anslöt
vid 02-snåret på Burger King).
& jorå, alla var supertrevliga!







imorgon kan man säga att det avgörs om jag blir
kvar här eller inte beroende på hur det går med
ett jobb. & om det inte går vägen så flyttar jag hem
inom några dagar.
kort & gott - morgondagen lär bli spännande!

dock är jag ganska splittrad över allt.
för jag trivs så bra här i Oslo. & i kollektivet.
jag gör verkligen det!
men ändå så känns det... ja, jag vet inte.
jag är bara rakt igenom splittrad.
& oavsett vad jag gör & bestämmer mig för
så gör jag det enbart för min egen skull.
det måste alla förstå..
alla sliter & drar i mig från alla håll & kanter
men i slutändan så gör jag det som känns
bäst för mig.
& ingen annan.

Kommentera

Publiceras ej