Awwwh, Come Back My Sweet Friend

2kommentarer

nu har hon åkt..
min andra hälft.
min bästa vän.
det känns
tomt
tomt
tomt




ikväll blir det lugnt.

jag har ingen lust med nåt, noo noo.

(Jeanette har åkt så jag är lite låg, okej!)

dock fick jag precis sms & en förfrågan om
några öl/cider vore intressant ikväll,
but I'm afraid it isn't!
istället ska jag ta mig en skön dusch, ta på mig
myskläderna, plocka fram godiset & spela Wii!

                   (huh, that's what I call a awesome night!)





inga gränser i världen..
vissa saker vet man bara.
& jag vet..

2 kommentarer

Jeanette

19 Oct 2008 08:08

Kan avslöja att chokladen åkte fram ganska fort och funkade ganska bra som tröst även den här gången. Great, nu kommer helnötschoklad alltid vara förknippad med tårar. Tack Norge, TACK!

Tack för underbara dagar.. Och om du får tråkigt nån dag kan du juh alltid sätta dig och spela lite kort med dig själv...... ;D

Love you! PUSS!

Miss0

19 Oct 2008 11:02

Hei!



Kul med lite besök :)



Ahaa, ja jag gillar inte ritkigt sånna säljjobb. Det baserades mkt på provition också va?



Ja, det är en massa mys att Danne är här. Helt lovely! hihi. Han åker "hem" ikväll men kommer på onsdag igen. :)



Trevlig söndag!



Kraaam!

Kommentera

Publiceras ej