Pretty Girls In The VIP

5kommentarer

nej, om man skulle ta tag i det här med
jobb då kanske.
hmm.
G skulle höra med någon på Carlings
& med någon på IKEA om jobb.
jag själv ska höra med Rickard &
se om någon utav hans vänner kan hooka up mig.
vore ju onekligen skönt om något utav det
kunde ge resultat.
pleeeeease God in heaven.
men jag ska även gå in på några jobbsidor
& titta om det finns något av intresse att söka.
givetvis.

damn, jag måste ha ett jobb snart känner jag!
socialt umgänge.
folk. personer. people.
jag behöver stimuleras!

5 kommentarer

Hanne

06 Oct 2008 12:15

Ja norske gutter synes svenske jenter er veldig søte:) Så det burde ikke være noe problem å bli kjent med de;) Grünerløkka er jo veldig sentralt da, ikke langt inn til sentrum. Du bor vel egentlig nesten midt i sentrum:) Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med et vikarbyrå. Kan anbefale TopTemp, tlf. dit er 23365500. De er veldig bra, og har masse ulike jobber:) Med en gang man begynner å jobbe så får man jo et sosialt nettverk også:)

Hanne

06 Oct 2008 12:45

Jeg tror ikke det skal være noe problem å få jobb, de behøver folk nesten overalt! Jeg jobber med økonomi. Der jeg jobber så tar vi inn alle via vikarbyrå, og så får de fast ansettelse etter en stund. Så jeg ville nok ha satset på et vikarbyrå, og TopTemp har jeg brukt selv, så jeg vet at de er bra og hjelpsomme:) Og der har de alt mulig, butikkjobber, kontor, sekretær, resepsjon, økonomi etc. Det skader ikke å høre i hvert fall:) Skal nok følge med på bloggen din og se hvordan det går:) Om det er noe du lurer på så skal jeg svare så godt jeg kan:)

Hanne

06 Oct 2008 14:11

Lykke til:) Så må du holde meg oppdatert om hvordan det går med jobb og sånn:) Håper du får en fin dag!

Jeanette

06 Oct 2008 15:55

Hohojaja! Bara att hålla tummarna nu då! MSN ikväll? Yes sir! Puss!

Miss0

06 Oct 2008 17:26

Hey! Tack så mkt. Det är idag det är min bursdag ;)

Men tack tack :)



Ja, skattekontoret lär du gå till om du känner att du vill vara kvar i Oslo och jobba nu? Då får du ta dig till Töyen (t bane dit) och skriva in dig där. Enkelt. Men gör det snart för det tar ca 3 veckor att få skattekortet och tillfälliga personnumret dvs du kan inte öppna ett bankkonto här förrän du har fått det.. Ingen arbetsgivare vill skicka lön till ett svensk konto.



Bor ni på Grunnelökka? Jag bor i närheten yeaaah :)

Hoppas allt går bra och lycka till!



Hur känns allt då förresten?

Kommentera

Publiceras ej