Why Won't You Just Let Me Breathe?

5kommentarer

jag förstår inte.
G uppskattade inte mitt förra inlägg
speciellt mycket.
du är så känslig G, like a baaaaby!
mouuuhaha.



idag har jag fått ett JOBB!
jorå, det är sant.
ett J-O-B-B-!
jag skicka iväg ett mail igårkväll där
jag i princip skrev "det är mig ni söker, ring!"
and they did this morning..
var där för ett par timmar sedan, sålde in mig
totalt & fick jobbet direkt!
så numera kan jag titulera mig som
mediasäljare för TV2 Norge.
dää ni!

imorgon;
kl 10-17 utbildning
kl 18.33 (?) bästa vännen anländer

FUUUUN!





I gave you all of me, now let me breathe..

5 kommentarer

Miss0

15 Oct 2008 19:14

Grattis till jobbet! :) Vad innebär mediasäljare exakt? noll koll



Hoppas du mår bra och trivs här annars!

Kraaam!

Anonym

16 Oct 2008 00:03

"sålde in sig" haha..med stor urringning...du tror bara att det blir "utbilding" imorgon jenny haha /G



PS: jag ær inte ett dugg kænslig!

J

16 Oct 2008 10:28

hej alt bra med dig?

Maria

19 Oct 2008 23:20

oh:)grattis till jobbet hjärtat, så himla kul:D

krama

Alina

19 Oct 2008 23:24

Godnatt hoppas du haft en trevlig helg!

Kommentera

Publiceras ej