I Still Have You, Baby..

0kommentarer

mamma skickade sms tidigare ikväll när
jag låg & slumra & jag fick genast dåligt
samvete!
lovade ju att skicka ett uppdaterande
mail till henne idag men tyvärr blev det inte så.
imorgon, mamma.. imorgon!
jag har mest sovit hela dagen då jag mycket
passande (inte!) vänt dygnet.

vi har precis ätit lite tacos här.
jag fick i mig en.
vet inte vad det är med mig men jag har
verkligen ingen matlust just nu.
well, den kommer väl tillbaka så småningom.

mamma, såhär ser rummet ut!
taget med min urkassa mobilkamera.
det är litet, det är oklart (jag kom igår va..)
men det är mitt!



G har varit en klippa & hjälpt mig med
klädstänger, kablar & sladdar & persienn.
hey hey, byggare bob.
det enda som fattas är blåstället!
(hihi..)

nej, nu ska jag se om jag kan få mig lite sömn här.
tvivlar starkt but I'll give it a try..

Kommentera

Publiceras ej