Maybe There Is A Way

1kommentarer

idag har jag, G & Johan (jag tycker om Johan.. han är skön!)
varit nere på stan & strosat lite. eller lite & lite, det blev en jävla
massa timmar tillslut.
anyhoow, jag fick med mig en lotion hem.
från The Body Shop.
moringa hette den visst & den luktar gudomligt!
smörja, smörja, smörja.
& förresten,
tror ni jag förstod vad norskan i kassan sa?
neeeej.
hon sa något & tittade sedan frågande på mig.
& där stod jag som ett fån.
jag ba: VAAA?
lyckat.
det här lär ju bli roooligt gott folk!



idag har jag förresten sökt ett jobb!
vilka framsteg.
har även tittat en massa på finn.no men jag
tycker inte om den sidan för fem öre alltså!
ska dock ge sidan ett nytt försök imorgon igen.
plus att jag fått ett annat bra tips också.
jissääääs!

åååh, idag saknar jag Floyd.
nästan så mycket att jag går sönder känner jag.
det här kortet togs i fredags när jag
lämna tillbaka underbarast till Andreas.
& ja, it was a sad day..



mamma, hoppas du uppskattar mailet jag skicka
tidigare idag. I miss you much!

nu - godnatt!

1 kommentarer

Hanne

07 Oct 2008 21:20

Hei!

Har du hatt en fin dag? For en fin hund, er han din? Supersøt:)

Tror de fleste svensker sliter med norsken når de kommer hit, men du lærer deg fort det:) Så det skal nok gå bra!

Håper du har en fin kveld:)

Klem, Hanne

Kommentera

Publiceras ej