And There Is Nothing Left To Prove..

1kommentarer

fyfan vilken helvetesnatt det har varit.
hela kroppen, & jag menar verkligen hela,
värkte när jag kom hem imorse.
jag vet inte hur många gånger jag svor
över vilket skitjobb det är.
& jag lovade mig själv åtskilliga gånger att
aldrig fastna där.
jag dör hellre.


bah!


nu blir det lite te här innan det är dags
att fara iväg till helvetet (läs: jobbet) igen.
& jag kan ju bara hoppas på att det inte
krånglar lika mycket inatt.

snart.. snart.. snart är det HELG!


secondhand serenade - last time


I'm stuck with writing songs
just to forget
what they really were about
and these words are bringing me
so deeply insane
that I don't think I can dig my way out

I couldn't breathe you in
like I need to
and the words don't mean a thing

1 kommentarer

lena

19 Sep 2008 19:20

Japp, de bor en hel del från norrköping där faktiskt!!



Ja jag bor nära en, finns tydligen fler men ja vet inte hur många..

De finns en som heter krockodilen, inte så långt från mig heller, och den där minns ja inte, typ skorpinjonen lr nåt.. dom verkar ha djur namn allihoppa haha!!



Kommentera

Publiceras ej