Ohh, Here She Comes

2kommentarer

godmorgon!

eller okej, jag har varit vaken ett tag men har
inte behagat att gå upp från sängen än.
jag bara myyyyyser!
om inte med Bäbis så med laptopen om vartannat.
pretty sweet if I may say!

igår? ja, jisses!
man kan väl lätt påstå att en natt med 2 timmars
sömn & ytterligare 1 stadig på tåget hem fick mig
att se stjärnor av trötthet.
ja, så gårdagskvällen spenderades i soffan.
sovandes.
inte helt otippat!



                   G, ett tack känns ynkligt & otillräckligt.
                   det räcker inte till.
                   liksom.
                   not even close.
                   you're the best!


nej, nu måste jag sätta fart.
en fika på stan it is!

2 kommentarer

Miss0

16 Sep 2008 15:23

Aha så du kommer hit med andra ord? eller eller? Funderar på jobb och så då?



Tar du med dig katten då? För det är väl det du har?

lena

16 Sep 2008 22:50

Hejsan! kul att du skrev å fråga!!

Jag anser att de e jävligt lätt! haha

Nån som känner nån som känner nån.. har man lite sån kontakt går de givetvis ännu lättare..

Jag kom hit 2september..

Lite seg me jobbsökandet, men har varit på tre intervjuer.. första hade inte plats just då.. 2:a tyckte ja va för låg lön.. tredje blev kanon!!

Sökt kanske 6-7 jobb..

Bor i Oslo..

Vet inte alls va du vill ha för jobb.. men medan du söker kan du alltid hitta små jobb, café, servering, matbutik.. om du inte är kräsen!!

Gå in på www.nav.no (norges arbetsförmedling). där kommer de in ibland 100 jobb om dagen!!

Finns även lite på svenska arbetsförmedlingen!!

Lycka till!!

Kommentera

Publiceras ej