I'm Moving On

1kommentarer

la-bil.
that's me right now!
kan deppa ihop för minsta lilla känns det som.
är sjukt lättpåverkad för tillfället.

avsked.
jag är inget bra på det.
seperationsångest bigtime.
jag flyttar ju till Norge om 1 vecka.
(It's really happening....)
så nästa helg går det lilla flyttlaset & det känns
både bra & dåligt.
framför allt ska det bli obeskrivligt skönt att
lämna vissa saker bakom sig för ett tag.
få distans till ett & annat.
jag behöver det.
(det känns som att jag tappat bort mig själv
på sistone..)
sedan är det självklart jobbigt då jag kommer
åka härifrån med en stor saknad i bröst & hjärta.
ont ont ont.
ni vet vilka ni är.
ni är allt & lite till för mig. ni är anledningarna
& orsakerna.
ni är mina änglar.
ovillkorligt.

7 dagar kvar..




nu blir det sängen här i ett försök att få tillbaka
en normal dygnsrytm. jag har verkligen inte tid
att sova bort hela nästa vecka.
icke!

1 kommentarer

Miss0

30 Sep 2008 20:21

Hello :)

Oh vad skoj att du också tar dig till Oslo. vart är det du ska bo nu då? har du fått nå jobb eller söker du på plats?

Kommentera

Publiceras ej