I'm Not Ready To Leave

0kommentarer

still in Oslo, yes yes!
men nu är biljetten hem beställd i alla fall.
tiiiiiidigt går tåget också så jag lär
vara trött & sliten när jag anländer
till Norrköping på måndageftermiddag.
som vanligt.
i onsdagskväll åkte jag ju på en
killer-ass-förkylning också.
så den går jag & drar på.
skitkul. verkligen.
det är så typiskt mig att åka på nåt sånt
kvällen innan Oslo.

wellowell, klagomuren!
idag har vi varit vid det nya Operahuset &
tittat;



sedan fick jag en snabb pekning om vart alla
affärer låg innan jag blev övergiven åt mitt öde.
dock hade, eller har, jag en sån jävla träningsvärk i
röven så jag behagade inte att gå så länge. 
(plus att jag hade glömt korten hemma)
men det var nog lika bra för jag hittade en hel del
fina saker. framförallt mysiga koftor.. typiskt!
& oj!
det var första gången som jag flanerade (mouhahah!) 
själv i Olso också så bara det var en upplevelse.
plus att hitta hem på egen hand.
but I did it. of course, I'm da boooomb!

usch, det mest hemska idag måste ha varit
knarkaren som satt i parken med kanyl & grejor
& sprutade in, knark förmodar jag, i armen.
mitt på blanka dagen.
kanske är Osloborna vana vid detta men jag
som inte är det tycker att det är hemskt att se!

well, jag är själv resten av kvällen så det blir till att
msn'a lite (om det kommer in något roligt folk),
kolla bloggar, läsa lite, lyssna på musik, se film
& bara vara. rätt skönt faktiskt!
ska ta mig en funderare angående Norge också.
hur jag ska göra. har inte bestämt mig än! 

förresten, jag kan tacka min lyckliga stjärna ikväll!
lånade en zipjacket förut & där i låg det pengar.
yhääääj!
jag ska genast kila över till mataffären & köpa
på mig lite godis.
choklad, mmmm!

Kommentera

Publiceras ej