She Had Everything And More

4kommentarer

I'm just givin' it all, givin' it all away


usch, idag har jag en sån där fuldag!
inget i garderoben passar eller ser bra ut
& mitt övriga yttre ska vi inte ens prata om.
ansiktet, håret, kroppen.. blä!
men men, så kan det vara ibland.

jag har i alla fall pallrat mig ner till stan idag.
en body (som jag tänker lämna tillbaka imorgon)
& en kjol från Monki fick jag med mig hem.
kjolen behåller jag nog. blir fin till på lördag
tror jag bestämt, yepp yepp.

well, nu blir det lite matlagning här!

dammigaste spegeln ever, ja


touch me now,
I wanna feel something real

please remind me, my love

4 kommentarer

Miss0

03 Sep 2008 21:37

Hey :)



Hur är det? Allt bra? Jaså har du blivit arbetslös? Jaså har du blivit erbjuden rum här i Oslo? Vart då? Jag trivs jättebra faktiskt :) Men det är väl för att jag har haft tur att bo så bra som jag gör, Med bra människor :)



Men du är sugen på att komma hit eller?



Kram!

Mr G

03 Sep 2008 21:53

Men hej! Ska du till Oslo? Vad kul! Jag trivs jättebra i Oslo. Slå en pling när ud flytatt hit :P

Jeanette

04 Sep 2008 10:49

Vafalls??!! Flytta??!! Till Norge??!! ICKE! Jag säger ICKE! Dumheter!

Anonym

06 Sep 2008 18:03

Grattis i efterskott! :)

Kommentera

Publiceras ej