What Would I Do If I Didn't Know You

2kommentarer

jag hade tänkt ta det lugnt ikväll.
ha lite ensamtid så att säga.
bara ligga i soffan framför en film med
täcket i högsta hugg. & möjligen något snacks.
riktigt så blev det dock inte.
istället har det blivit rödtjut, drinkar, kex & ost
hemma hos Emma hela kvällen.
mycket trevligt!

Charlie, Jeanette & Emma skulle vidare för
att se vår kära Olle spela ikväll men jag behagade
inte att följa med. nej fan, Olle i all ära men jag är
trött & saknar täcket alldeles för mycket!
här ska det mysas.
& sovas.
jag dör typ.. närsomhelst.
bring me sweet dreaming, I'm ready!



sviterna efter en trevlig kväll..

2 kommentarer

J

24 Sep 2008 09:51

Hej tror att jag inte har sett hru du egentligen ser ut på ngn bild det är alltid lite suddigt och en kamera ivägen. Haha jag förstår att detta är avsiktligt men vore trevligt.

lena

24 Sep 2008 19:34

Ja dom försöker väl va lite roliga typ.. =D



Åker nog tillbaka efter helgen nu, eftersom ja ännu inte börjar mitt jobb, skönt å va hemma lite =)

Tyvärr så skiter man ju inte pengar, de hade varit det bästa i mitt läge haha =D

Ha dé!



Kommentera

Publiceras ej