The Good Side Of Things

1kommentarer

8 krabbelurer med sylt till frukost.
fyfaaaan.
kan jag bli tjockare eller?
svar nej.
men jag försöker ursäkta mitt morgonsvull
med att jag ska servera hela kvällen. det blir
oftast ett jävla spring så då borde jag bränna
bort i alla fall 4 krabbisar. (men egentligen
tänker jag - orka!)
livet är för bra (& kort) för att
hela tiden tänka på vad man trycker i sig.

precis.

istället blir det en lång dusch nu tillsammans
med den här låten som jag är helt besatt av.
inte nog med att låten & videon är the best ever
så är Beyonce one piece of hot ass. 
det är inte rättvist.


                            na na na na

              diva is the female version of a hustler

1 kommentarer

jeanette.

25 Apr 2009 16:39

Naej du, tycker faktiskt att den var jäklit dålig. Sorry my love! Men het är hon fasen! Minus axelvaddsjackan. Not hot alls.

Kommentera

Publiceras ej