I Didn't Come Here To Hurt You

0kommentarer

min dag har varit lugn, skön & harmonisk.
jag hämtade Floyd i eftermiddags & sen dess
har vi mest varit ute & promenerat.
en runda runt strömmen hann vi med sådär
lagom tills kvällsolen gick ner.
jag har gått runt & andats in lukten, lyssnat på
lugnet (& ankorna), memorerat omgivningen
& tagit till mig stunden.
jag måste bli bättre på det. jag vet..

vissa saker tar man för givet & det är inte utan
att jag fäller en tår när jag tänker på de som
ligger mig varmast om hjärtat.
ni betyder så ofantligt mycket för mig.
& så jag tänker på de som fallit bort. ni, eller
speciellt du, fattas mig & det gör ont för jag
hatar att ta farväl men jag vet att vissa saker
är bättre att härda ut än att förneka.



and I want you to know
you couldn't have loved me better
but I want you to move on
I'm already gone

we were always meant to say goodbye




resten av kvällen myser jag med Floyd.
min älskling..
jag kommer gå sönder på fredag när jag
åker tillbaka till Oslo & behöver lämna honom.
jag kommer ju ihåg sist när jag åkte.
timtal av gråt.. usch, det är helt sjukt hur
mycket man kan älska en hund.

I mean, who needs a boyfriend?

Kommentera

Publiceras ej