Everytime I Hear Your Voice

1kommentarer

idag har jag varit på IKEA... igen.
fan, var ju tvungen att köpa täcke &
kuddar liksom. & lakan.
det tar aldrig slut. synd att min
ekonomi gör det bara.
drog med Sofia efter hon slutat
jobba så vi har lunkat mest hela
dagen. & så blev det självklart en
5kronors korv innan vi tog bussen
tillbaka till byen.
standard!

nu sitter jag på rummet & väntar på att
Camilla ska bli klar med sin massagekund.
snaaaaart. bara 10 min kvar!



Jeanette;
sladden till kameran glömdes i Sverige!
du vet den som man har för att föra över bilderna
till datorn. jag blev så soooour när jag upptäckte
det i förmiddags. bajs-sladd.

1 kommentarer

jeanette.

22 Apr 2009 21:28

hmm.. vilken sladd då? har för mig att jag skickade med allt. hur ser den ut? vi får se när eva & co åker över så kan jag skicka med det. annars kanske jag kan posta det. vi får seee.

Kommentera

Publiceras ej