This Just Wouldn't Last

0kommentarer

idag har jag fått i mig föda.
woop woop!

vi har fått nycklarna till nya
lägenheten nu i alla fall.
jag ska träffa ett par flyttgubbar
16.30 så de kan köra en säng,
soffbord, tv-bänk & tvättmaskin
till nya lägenheten.
awesome!
men flyttar in ordentligt gör jag
inte förrän imorgon.
ikväll kommer Sofia förbi nya
lägenheten också så vi ska
pyssla & styra lite.
får se om det blir en tur till IKEA
också. har fortfarande lite jag
skulle behöva rätt fort för
överlevnad. typ.

fan, den här flytten har i princip
bara medfört bekymmer & jag
är så jävla trött på det.
vill bara att det ska vara över.
soon soon.
& det är så mycket jag skulle
behöva hjälp med egentligen
men istället tjurar jag & ska
klara allt själv.
verkligen logiskt.

nej, nu ska jag ner till banken
för andra gången idag!

Kommentera

Publiceras ej