It's Out Of Your Hands Now

0kommentarer

idag har jag gått omkring i arbetskläderna
i 15 timmar (hej hej övertid!) & jag tror inte
att det finns någon som är lika trött på svarta
chinos & vit skjorta som jag just nu.
 


well, lunchserveringen idag var katastrofal.
jag skulle inte ens servera på lunchen men
fick hoppa in ändå & det sluta med att jag
fick ha 6 (!) bord själv. & för er som inte vet
så är det alldeles för många för 1 person.
(speciellt när alla gäster kommer samtidigt..)
fan, de andra hade 3 bord var. iiih. kände mig
aningen frustrerad där ett tag men tackolov
såg kock-Magnus min stressnivå så han
hjälpte till att rydde lite. underbart bra!

banketten ikväll gick desto bättre däremot.
vi var ett bra gäng som jobba. massa härliga!
& så var det MYCKET lugnare än lunchen.
jag spillde inget på mig själv & hade inte
sönder några glas så det var helt enkelt
en bra kväll! ont i fötterna har jag dock.
som faaaaan.
but it's all good.



nu sitter jag & dricker cola & känner mig
totalt uppspeedad. daaaamn. det skulle vara
skönt med lite sömn känner jag. 
& en massage.
ååååh, det skulle vara gudomligt!
är stel som en pinne & har ont i rygg & axlar,
men det lär ju inte hända så jag får helt
enkelt säga - godnatt.
i brist på annat.
 



she was lost in so many different ways

Kommentera

Publiceras ej