This Is Not What I Need

3kommentarer

ja, herremintid. jag spillde precis ut
en massa yoghurt på datorn & jag
fick PANIK. vilken mardröm om
datorn skulle gå sönder. BA-HA!
can't even imagine!

wellowell, kort arbetsdag idag.
4 timmar.
men vafan, det är ju mer än inget.
ska ner till stan igen & möta upp Lasse
för en kaffe/läsk i solen nu men det blir
inte så långvarigt känner jag. nohåå!
är förbannat trött idag också.
blev väckt av mobilen kl 04 inatt så det är
väl mest därför jag är trött & lättretlig idag.
& jisses, sen all drama på kongressen.
jag o r k a r inte med det stället ibland!
som idag. så tröttsamt.
men nu ska jag inte tänka mer på det.
neeeej.
glada tankar, yeaaah!
jag åker hem om 5 dagar & det är  fint
väder & solsken ute.
 
life is good!

3 kommentarer

Anonym

02 Apr 2009 20:58

Morsning! läget i oslo? är hemma i sweden nu till efter påsk.ska bli en massa Spicy hot och halvars! Ska ju bli kanonväder nästa vecka.När åker du hem?

pillan

02 Apr 2009 20:59

Morsning! Läget i Oslo? Själv är ja hemma i sweden till efter påsk.. Ska ju öppna butikerna då. Och ska ju bli kanonväder nästa vecka så de ska firas me en massa spicy hot och Halvars. När åker du hem?

Tess trött tokig morsa

02 Apr 2009 21:06

Hej.

jag bloggar om de du vill läsa så kika in hos mej för att hitta en kalas kompott av allt det DU önskar...



kram

Kommentera

Publiceras ej