I Just Wanna Be On You

1kommentarer

jag är slut som människa.

eller nåt åt det hållet.

jag har sovit 10 timmar inatt.

fatta vad härligt!
så idag känner jag mig utvilad
& sjukt rastlös.
jag vill jobba! men ikke.
faaaan. det är kasst med jobb
den här veckan & nästa vecka.
visst, fine. men om jag vetat det
tidigare så hade jag beställt
biljett hem till Sverige tidigare.
då hade jag kanske redan åkt
hem idag. meeeen men.
jag jobbar på måndag & sen på
tisdag åker jag hem mot Sverige.
weiiiii!



Lasse & Andreas i torsdags


nej, nu ska jag bege mig ut för första
gången idag (illa..) & träffa lite sköna
brudar!

ha det!

1 kommentarer

jeanette.

06 Apr 2009 06:15

dammit. kom nu på att jag måste försöka leta upp kameran tills du kommer. oh shiat.

can´t wait to see you!

Kommentera

Publiceras ej