If It's Good It's Got To Last

0kommentarer

vilken hoppløs arbetsdag!
om inte telefonerna ringer så
kommer det besøkande eller
vareleverering stup i kvarten.
(vet inte hur många ggr jag fått
avbryta mitt inlægg nu...)
KAN INTE ALLA BARA GÅ HEM!
jag vill surfa ifred. fattar inte folk det?!
fredagar som pleier o vara lugna
men denna fredagen ær visst ett
STORT undantag.

great att alla på kongressenter har
åkt till danmark øver helgen så det
finns INGEN tillgænglig.
læmna besked.
læmna besked.
læmna besked.


har pratat med get (vår nya internet
leverantør... jag ær svag!) två ggr idag
før att klargøra vissa saker. måste man
inte ha en nyckel før att bruka trådløst
internet? vi har ingen sån men vi fick ett
modem igår & enligt vederbørande så
kan jag springa in på nærmaste elkedja
& køpa en trådløs router bara.
låter suspekt!
blir nog att ringa dem en tredje gång..

Kommentera

Publiceras ej