Time Has Come And Time Has Passed

0kommentarer

gærdagskvællen var en jævla katastrof.
ni får ursækta språket, men så ær det.
chefen før stællet jag (& 17 andra) jobbade
på var en riktig ragata. hon gav mig kæft
2 ggr & de andra kom inte heller undan.
vid ett tillfælle var jag till och med tvungen
att gå ivæg en stund før att inte sæga eller
gøra något dumt. hennes sætt att behandla
personalen på var helt & hållet oacceptabelt!
idag har jag pratat med en av mina
uppdragsgivare på grata om det & han bad
mig skicka ett mail & återberætta vad som
hænt. jag tycker personligen att sånt hær
ær skittråkigt før jag ær absolut inte den
som klagar. & speciellt inte till min "chef"
men vissa saker kan man inte førbise.  

usch, men nu glømmer vi det..
om ca 1 tim læmnar jag oslo før min
gamla hemstad & gissa om jag kommer
sova på tåget! jag ær så trøtt. it's gonna
be niiiiice! 

Kommentera

Publiceras ej