Hide Me From My Uglyness!

1kommentarer

idag har jag en RIKTIG ful-dag.
feeling ugly as heeeell.. ni vet hur det ær!
tackolov ær arbetsdagen snart slut så då
ska jag kila ivæg till ett solarie. thank god for
solarie! det finns inget bættre æn det nær
man har en riktig crapyuglyday.


& inte har vi något internet hemma æn heller.
fyfaaan. ibland vill jag bara skjuta mig sjælv
genom huvudet før att det ær så førbannat tråkigt
att vara hemma utan uppkoppling. missførstå mig
inte nu, jag klarar mig galant utan internet... ett tag,
men nu har den dær "ett tag" grænsen passerat
& det ær bara ren & skær tortyr att vistas hemma.

hur kul ær TV'n på en skala liksom?


nej.


&
hej!

1 kommentarer

jeanette.

25 Aug 2009 08:22

ful-dag? never heard of it.

mohahahahahaha! =D

Kommentera

Publiceras ej