Please Leave After The Peep

0kommentarer

we are out of internet home!
jaa, så går det i ett efterblivet land (okej, dær
tog jag væl i aningen) utan en tanke på att
skaffa sig EGET abonnemang.
nu verkar det løsa sig ændå, men jag
tænker då fan inte binda upp mig på något
abonnemang också. nån måtta får det vara.
jag står på lægenheten and that's it!
& stømmen.
hmm..


i lørdags blev det jobb till 03 på ballroom.
det vankades modevisning & fest men sjælv
fick man gå runt i helsvart & plocka glas.
life ain't fair.. men vafan, jag fick ju 180.-/tim
så jag ska væl inte klaga. cash-ing!


på onsdag åker jag hem till norrkøping igen!
weihåå damnit. 4 hærliga dagar væntar &
det ska bli koseligt! hoppas bara jag hinner
med allt jag tænkt..



nej, nu blir det lite effektivt arbete fram till
lunch om 1 timme..

ha det!

Kommentera

Publiceras ej