it's like boom right through my heart

2kommentarer

fredagfredagfredag.
my god.
redan?
imorgon blir det en sån där lång dag.
jobb on the bakeriet during the day
& så blir det jobb på ballroom under
kvällen. bob sinclair kommer dit &
spelar så det innebär att jag får en
gratiskonsert and money at the same
time. idealistiskt.


iiih.
min michael connelly deckare är snart
slut & jag blir tokig. it's my last one!
älskar dessa böcker & speciellt de som
handlar om harry bosch. så om det är någon
som undrar vad jag skulle vilja ha i julklapp
(förutom parfym & cover all mix från make up
store)
så är det böcker (helst i pocketform)
med micheal connelly. 
jag har läst;
fallet avslutat
fallen ängel
återkomsten
den sista prärievargen

tur att det finns många kvar att läsa!
mami, jag vet ju att du blir lite nyfiken nu.. :)
klicka här <-- för att se fler.

tar nog svängen förbi myrorna när jag är
hemma för där brukar det finnas rätt många
connelly böcker att köpa för en sisådär 15 kr.
biiilligt! 

noo, i must sleep now.
ska upp om alldeles för få timmar.. u f f !


kos dere!

2 kommentarer

Maria

12 Dec 2009 01:07

Jag är på när du ska till myrorna=) alla mina böcker är köpta där....är bästa stället haha, nästan gratis ju=)

läääängtar till du kommer hem=)

puss

jeanette.

13 Dec 2009 18:55

men hörredu.. du säger väl inte samma saker till alla angående vad du vill ha i julklapp?! tänk om alla köper samma sak liksom!

Kommentera

Publiceras ej