but i'm not strong enough to cry

1kommentarer

pepparkakor fur alle!



pepparkakorna räckte inte så ikväll blev
det nya. it's a must! imorgon startar dagen
redan vid 05.15 så jag borde egentligen 
sova nu. mmm & usch. åh, jag & sofia
hade grymt flow igårkväll när vi var &
julklappshandlade. riktigt lyckat! nu har
jag bara 2 kvar. awesome!  


& så har vi det där som slår sönder mitt
hjärta.
jag vill inte höra hur pappa mår
eller hur han har det (snälla låt mig bara
vara)
för jag vet att det inte är bra. jag vill
inte bli påmind. hur hårt det än må låta så
försöker jag att inte tänka på honom &
tomrummet jag har i mig. den där känslan
av övergivenhet tycks aldrig försvinna..  


hmm, men hur var det nu.. jo, just det - godnatt!

1 kommentarer

Emma

21 Jan 2010 12:21

jag förstår hur du känner dig, syrran. alltid jag som besöker pappa. han besöker aldrig mig eller ringer aldrig. jag börjar fundera på att skita i honom.

Kommentera

Publiceras ej