you never really cared, i see it now

2kommentarer

jag är så himla glad!
om 2 dagar kl 15.49 tuffar tåget
iväg från oslo s mot nkpg c,
and i'm gonna be on it!
sen all packning? uff.
alla j--la klappar kommer jag att
bli tokig på. det vet jag, men 
vad göra liksom? hem ska de! 
tur att jag är välsignad med
världens bästa bror som hämtar
mig på tågstationen tisdagkväll.
& floyd sen.. åååh, mitt arma hjärta
vad jag saknar honom!
ja, jag saknar tillochmed andreas
trots att han fick mig att stormgråta
på bussen hem sist. fyfan vad jag
grät. & jag var så arg. han är en
idiot. min idiot though.

den 23'dje blir inte alls som jag
tänkt mig. överhuvudtaget.
jag & jeanette skulle på stan &
fixa det sista (& det ska vi fortf
hoppas jag..)
men jag måste
vakna till liv kl 08 för att ringa
vårdcentralen & få en jourtid
samma dag. förhoppningsvis
ödelägger inte den hela dagen
utan jag hoppas att jag hinner
med både fler timmar sömn, stan
& läkartid. såklart. eller det måste
jag för sen är det JULAFTON! 
happyhappyhappy.  




                                                            this heart
                                                            it beats,
                                                            beats for 
                                                            only you

                                       

                                                       


2 kommentarer

jeanette.

21 Dec 2009 12:42

vårdcentralen? vad har du nu gjort?!

Emma

25 Apr 2010 18:24

Synd att du inte saknar mig och Fredrik.

Kommentera

Publiceras ej