Ohh, I Can't Help Myself This Time

1kommentarer

well, I'm not dead!
dubbelpasset igår gick bra trots ynka
5 timmar sömn natten innan. jag vet inte
vad det är med mig men jag kan inte sova
trots att jag är död-fucking-megatrött.
anyhow, igårkväll var det jobb på invigningen
av Nespresso på Karl Johan. bra folk & skön
stämning!
jag fick även med mig en goodiebag
hem. chiiiill. synd bara att jag inte dricker kaffe!
väldigt. för det är fina kaffekapslar. 
så om det är nån som dricker kaffe av finare
kvalité så säg till! I'll give it away.
haaaha, please.. det låter nästan som att jag
har en sån där chic & cool blogg som delar
ut goodiebags till höger & vänster.
tillåt mig att asgarva!

but here you have the freakin' coffeebox!


imorgon är det ytterligare ett dubbelpass som gäller.
serveringen på kvällen på kongressen ser jag inte
fram emot. s l i t g ö r a .
buuuut well, it put money in the bank!
förresten så räkna jag ut att jag fått ungefär
10 timmar (!) sömn på 3 nätter så om det är någon
som ser fram emot lördagens sovmorgon så är det jag!
tamejfan.

1 kommentarer

Anonym

27 Feb 2009 18:19

Tjenare! Haha din senaste kommentar blev sparad. misstänker att ipublish har blivit lite trötta på mina klagobrev...=) Schysst nespresso kit! Vi hade nespresso maskiner på jobbet och dom va rätt bra faktiskt. Nu dricker jag i och för sig bara latte men deom blev grymma. De där är ju en perfekt present att ge bort om nån fyller eller så! Såna grejer brukar uppskattas. Åker hem till norrpan för att träffa kompisar, familj och killen/ exkillen/ jag-vet-i-fan-vad-vi-är-för-nåt!Blir lite spicy hot tror jag minsann, de va väl ditt favvohak me va? Va ska du göra då? låter som du jobbar väldigt mycke nu.. Hoppas du inte sliter ut dej!

Kommentera

Publiceras ej