So If You Ask Me I Want You To Know..

3kommentarer

den här veckan jobbar jag på veterinärhögskolan.
(med några undantag för dubbelpass..)
& det här har jag åstadkommit idag.
helt själv. visst är jag duktig?
haaaaha.



men på riktigt nu.. det är soft då jag är den enda
som jobbar tillsammans med två kockar i köket
& jag är den som står för upplägg & dukning.
jag går & visslar & trallar i min egen lilla värld &
det är råååskönt!
speciellt med tanke på att jag sov 1 ynka timme
inatt & inte känt mig sådär jätteöverdrivet trevlig
idag. ja, så går det när man vänt dygnet.
fan alltså.
& imorgon är det dubbelpass också.
baaah.
katine under morgon/dag & så är det
champagneservering på kvällen mellan 18-00
för eventföretaget som jag brukar jobba med
ibland.
 j a g  d ö r .

well, just nu äter jag sjokolade & dricker melk.
det är jag värd tamejfan!



den trötta sanningen är inte vacker ikväll..

3 kommentarer

jeanette.

24 Feb 2009 20:27

skriv på svenska din tönt. du har bara varit där i npgra veckor.. ;)

Anonym

24 Feb 2009 21:32

faaan den där melkesjokoladen såg ju dögod ut..

Dubbelpass e segt men de e ju bra om man får stålar för det.. för egen del så slår vi igen butiken imorrn och sen så får vi se om nån köper stället så man kan få hålla sig kvar! Vet inte vad det är som hände rmed kommentarerna, men så fort nån lämnar en kommentar nu så försvinner de.. jag kan se dom när ja loggar in men inte på själva sidan... hoppas dom löser det fort :S blir de norrköping i helgen? själv tror ja att ja åker hem på fredag=)

pillan

24 Feb 2009 21:33

förra inlägget skrev jag haha. glömde skriva i alla uppgifter..

Kommentera

Publiceras ej