A Place I Can Call Home?

1kommentarer

idag är det kallt!
minusgrader, minusgrader & åter minusgrader.
jag älskar mina tjocka & varma tröjor idag.
love them!
snöar gör det också. fuck alltså. varför väljer jag
att bosätta mig i ett kallt land för? så oerhört
korkat då jag hatar kyla. but what to do, what to do?
bara att pälsa på sig.



nu ska jag ner på stan & möta upp min kära
vän Lasse för en sen lunch. sen ska jag även uträtta
några ärenden innan jag ska på en visning kl 17.30.
det är visningsfeber just nu för jag ska även på en till
visning kl 21 ikväll. men då är det på ett rum. den
visningen nu kl 17.30 är på en 3'a. uff.

hoppas det är nåt som duger så allt gällande boende

lugnar ner sig lite. vore skönt! 

ha en bra dag folken!

1 kommentarer

Mia

16 Feb 2009 21:31

hej gumman....hoppas att det löser sig med boendet för dig snart=) håller dom tummar jag kan...

kram

Kommentera

Publiceras ej