Mama Say's Noooo

3kommentarer

det är snö & slask everywhere här
and I
hate
hate
hate
it

jag har bara slagit omkull en gång
hittills & det tror jag är godkänt med
tanke på hur det ser ut runt omkring 
i Oslo just nu.
återigen - tjocka halsdukar & varma tröjor!



jag tror faktiskt att jag ska försöka hålla mig
inne idag. det vore nog det bästa med tanke
på att jag vakna upp med halsont idag.
aj aj aj
men jag ska inte klaga för det är helt & hållet
mitt eget fel då jag traskat runt med mina
genomvåta UGG's 4 av 5 dagar den här veckan.
& alla vet ju att våta, kalla fötter sällan slutar gott.
I'm stupidooo!


jag just nu;


Oslo just nu;

3 kommentarer

pillan

20 Feb 2009 20:59

hehe jo jag är med från Norrpan. Och spicy hot är vårt stammishak! LÄTT=)

jeanette.

21 Feb 2009 08:53

hörredu.. glömde juh självklart helt bort det innan du åkte men du får låna min kamera igen. mamma verkar inte allt för intresserad av att ha den och här hemma ligger den juh bara och skräpar. så vi får la se vem som kommer över gränsen först och vem som då tar med den. =P saknar dig!

pillan

28 Feb 2009 20:05

du har en utmaning i min blogg=)

Kommentera

Publiceras ej