I'm Lost And I Can Not Sleep, But Suddenly..

1kommentarer

jag hatar dilemman.
förnuft vs. vilja.
rummet igår var toppen, likaså hon
som bodde där. jag skulle såklart
helst vilja bo med Sandra men kruxet
är ju att jag inte kan lägga en 10.000
nok deposition just nu.
vilket jag slipper om jag tar rummet.
baaaah. så jävla körigt det är i hövvet!
vi ska på en visning vid 20.30 ikväll &
ja, jag får ta mig en funderare tills 
imorgon angående allt. 


ett norskt nummer är i alla fall beställt idag.
med assistens från G som sparka mig i rätt
riktning. finally! det är en jävla mobildjungel
här & jag blir helt galet knäpp på allt.
men i alla fall,
nu är det ordnat & det är - s k ö n t !
så från & med nästa vecka kan jag bara
nås på det nya norska numret. 
(det svenska kommer jag nog bara bruka
i Sverige när jag är hemma & hälsar på..)
& självklart ska jag försöka förmeddla detta
vidare till så många som möjligt. 
i sinom tid.
 
nej, en dusch & sedan en långpromenad på
det här kanske! fan att det snöar bara...

1 kommentarer

Mia

17 Feb 2009 19:38

men oh vad jobbigt ju....hoppas att det blir så bra det bara kan:)



nja jag frågade om jag får flera chanser o han sa att ja det får jag.

Men det vet man ju aldrig riktigt heller...men ska ringa igen när jag är frisk

Kommentera

Publiceras ej