They Wanna Know All About Us V.I.P's

0kommentarer

lördagkväll & jag är helt död.
sovmorgonen blev till 11.30 idag. alltid nåt!
men jag skulle kunna gå & lägga mig &
sova i dagar känns det som.
bruuuutalt.
imorgon ska jag flytta.
yepp. & det blir dock extremt krångel
i flyttschemat då vi ska vara ute här kl
11 & jag kan inte komma in i andra
rummet förrän vid 16.
& tro mig när jag säger att min resväska
är GIGANTISK & tung.
plus att  en tv ska med.
detta är lika med trouble!
men det löser sig säkert. på nåt sätt.
hoppas jag.
orkar knappt tänka på det.
vill bara sova.

förresten så gick serveringen på kongressen
igårkväll bättre än förväntat!
så jävla skönt.
mitt bord bestod av unga, fulla & glada gutter.
de skulle pussa på mig, dansa med mig & hela
tiden ge mig komplimanger & prata.
jag vet, livet är svårt ibland!
de hjälpte även till när jag skulle städa bort förrätt,
huvudrätt & tillsist desserten.
thaaaank you liksom.
mycket tacksamt måste jag säga som servitör.
& sen alla förbannade ölflaskor.
ja, det var obegränsat med öl under hela middagen
så gissa om man fick springa med flaskor stup i kvarten.
in med nya, ut med gamla.
men som jag sa - it was all good!

Kommentera

Publiceras ej