He Ain't So Happy When She's Gone

2kommentarer

men förifaaaan, kan det inte bara sluta snöa?!
idag är det ÄNNU mer snö & jag får ingen lust
med nåt!



men det måste jag ju för ikväll kl 19 är det middag
hemma hos Johanna med några killkompisar till
henne. sedan pratade hon om att gå ut en liten sväng
men jag vetefan alltså. det spelar ju ändå ingen roll
hur mycket man fixar till sig för sekunden man stiger
utanför dörren så är allt ödelagt i alla fall.
skiiiiitkul liksom.
 
jag hade även tänkt ta tag i rakningsbiten idag också
för helt ärligt så ser jag ut som en nationalpark mellan
ben & armar & det är bara en tidsfråga innan någon
kommer med sina resväskor & vill flytta in.
I kid not..
men när det är såhär kallt så är det nästan skönt
med lite buskar här & var som värmer. burr.


he lost his soul to a women so heartless 

2 kommentarer

pillan

21 Feb 2009 14:55

Ja alltså min polare va sjukt desperat när hon berätta de där!jodå jag är från vackra norrköping. Och jag är släkt med han som äger ramstens bilar haha.. Var jobbar du i Oslo då?

Anonym

21 Feb 2009 15:36

hehe, ja Dia vet jag vem det är och jimmi är min bror =) Jag har bott i Oslo sen i juni. På svenska föreningen.. det haket känner du säkert till :) Jobbar på Zenzi på Karljohan.. eller jobbade kanske jag ska säga. vi gick i konkurs i måndags så ja är officiellt arbetslös from nästa vecka.. Så får bli ut o söka nytt tror ja.. Dagis verkar ju rätt kul o jobba på här.. barnen är så söta när dom snackar norska jue.trivs du?

Kommentera

Publiceras ej