Sorry, I Couldn't Be Your Angel

2kommentarer

2 januari 2009?
you must kid me maaan!
sommaren som precis tog slut  & jag
satt med huvudbry över den osäkra
hösten. (what to do, what to do..)
men nu sitter jag här, en höst senare,
& det där osäkra löste sig (fråga mig inte hur)
på något vis. (mamma, vad var det jag sa?)


nu då?
ja, jag har precis fått min lägenhet uthyrd i

andra hand fram till sommaren/hösten
(nej, baby.. hon är inte snygg) & ett potentiellt
rum i Oslo undersöks så med andra ord verkar
våren också lösa sig!

what can I say? I'm a lucky girl..


i höst vet jag inte vad som händer.

antingen stannar jag kvar i Oslo & jobbar,

eller så flyttar jag hem & går klart min utbildning,

eller så ger jag mig ut & reser lite.

den som lever får se!

2 kommentarer

Jeanette

02 Jan 2009 23:23

Mycket har också löst sig på grund av många runt omkring dig. Så det har inte bara helt magiskt löst sig vettu. =) Hörs imorrn bästis. =P Puss.

Stora bocken bruse

05 Jan 2009 21:08

Undrade just om du var kvar i oslo. Självklart lite nyfiken på jobbfronten!?!?

Kommentera

Publiceras ej