I'm Gonna Keep On Givning You My Love

0kommentarer

det är så sjukt underskattat med en
skön dusch efter en arbetsdag alltså.
mer dusch åt folket!

imorgon är det ett kort serveringspass
på kongressen som gäller & sen på
lördag är ett dags att agera värdinna igen.
i 12 timmar.
& jag önskar faktiskt att det var fler timmar
än 12 då jobbet är så sjukt soft & bra!
mutterbutter.
i alla fall,
eventet är årets frisör som hålls i Oslos
konserthus. & bara det... årets frisör?
no pressure liksom.
jag som hatar att styra med mitt hår. blir
lite glansdroppar i det bara så jag slipper
skämmas alldeles för mycket!

nej, nu ska jag äta vindruvor & choklad
& se på debatt på svt.se, som jag för
övrigt är helt besatt av!
I kid you not.
löööövs it.


& den här låten löööövs jag också!

danjah - my love

Kommentera

Publiceras ej