And It Starts All Over Again

0kommentarer

efter 2 oerhört låga dagar där jag bara velat
låsa in mig själv & gråta floder så ska jag nu
ta tag i att packa ner mitt liv i kartonger.
jag lyckades packa två flyttlådor igår men det
är en hel del kvar & det mesta måste göras
idag. på fredag ska jag vara ute härifrån med
alla mina prylar förutom möblerna som ska
vara kvar. med andra ord kommer jag vara
bostadslös kommande veckor framöver tills
jag får tillgång till rummet i Oslo & det känns
väl... sådär.
men vafan, jag har ju bott i min väska sedan i
mitten av December från & till så några veckor
hit eller dit gör väl ingen större skillnad!



nej, en matbit på det här & sedan sätta igång
en spellista i spotify som jag inte ens tycker
är all that great & fortsätta med packningen då!

ha det folken!

Kommentera

Publiceras ej