Let It Burn..

1kommentarer

jag tänker på första gången jag såg dig.
ditt operfekta ansikte med drag efter trauman
& oläkta känsloärr blottade.
det syndes redan då att du var trasig trots att
dina ögon var klarare än allt annat jag skådat.
jag har alltid undrat om du genomskådade mig
lika mycket som jag genomskådade dig den
där sena sommarkvällen i augusti?
antagligen inte.
jag har alltid varit en gåta för dig på många sätt.
något konstigt, kallt & ogreppbart.
& trots att jag ibland önskar att jag aldrig träffat
dig så kan jag inte förneka platsen du har i mitt
hjärta.

<3

1 kommentarer

Miss0

19 Jan 2009 22:47

Vad fint skrivet..



Hur har du det? Försöker fånga dig på msn för att ge dig pictures på vår inte allt för fina lägenhet (men det ska ske ändringar ;)



Messa mig när du är online :)



Kram

Kommentera

Publiceras ej